Brev:
Flasker..
12. september 2011
Alder:
8 mdr.
Flasker..
Hej.
Min datter får 4 flasker om dagen, og de ligger således:
Tidlig morgen (05.00) - 100-150 ml.
Middag (12.00) - 50-100 ml ( for det meste kun 50 ml).
Aften (19.00) - 60-80 ml. (nogle gange afviser hun flasken)
Sen aften (23.00) - 100-150 ml
Specielt den flaske om aftenen er svær at få i hende, og hun er begyndt mere og mere helt at afvise den. Hører jo om mange, hvor barnet hygger sig med den sidste flaske og falder til ro. Min datter bliver nærmest hidsig, når jeg finder den frem.
Skal jeg blive ved med at tilbyde hende flasken til aften??
Får hun nok mme (giver hende jern de dage, hvor hun ikke får 400 ml. mme).
Hvor mange flasker skal hun have på nuværende tidspunkt.
Hun får vand til hvert måltid.. skal jeg blive ved med det eller synes du hun skal have noget sødmælk el. andet også???
Tak for dine altid gode råd. Har nu bestilt din nye bog om mad, som jeg er sikker på vil gavne mig meget.
Hilsen XX